<< Zobrazit obsah >> Navigace: »« Životní cyklus systému ID-Ware |
Docházkový a přístupový systém ID-Ware má desetiletý životní cyklus, ve kterém jsou poslední dva roky určené pouze pro opravu kritických chyb. Kritická chyba je taková, která v rámci docházkového systému brání vytvoření podkladů pro mzdy a situaci není možné řešit například ruční editací docházkových listů.
Produkt |
Období provozu |
Ukončení podpory |
||
---|---|---|---|---|
ID-Ware |
Od |
Do |
Délka |
Od roku |
2.0.4 Firebird |
2007 |
2014 |
8 let |
2017 |
2.5 MS SQL |
2014 |
2021 |
8 let |
2024 |
2.6 MS SQL |
2022 |
2029 |
8 let |
2032 |
Období provozu
Období provozu znamená:
•nasazování uvedené generace produktu ID-Ware u našich klientů
•školení a konzultace produktu
•aktivní servisní podpora - řešení dotazů, požadavků a reklamací
•úpravy na míru dle požadavků našich klientů
•přidávání nových funkcí a vylepšení produktu
Ukončení podpory
Dva roky před ukončením veškeré podpory produktu ID-Ware určité generace provádíme servisní podporu s ohledem na aktuálně platnou záruční dobu a případně servisní smlouvu.
Klientům doporučujeme přejít na vyšší generaci systému ID-Ware, jenž vždy přináší nejnovější funkce a především další období 8-mi let aktivní servisní podpory a rozvoje produktu.