Životní cyklus systému ID-Ware

<< Zobrazit obsah >>

Navigace:  »«

Životní cyklus systému ID-Ware

Docházkový a přístupový systém ID-Waredesetiletý životní cyklus, ve kterém jsou poslední dva roky určené pouze pro opravu kritických chyb. Kritická chyba je taková, která v rámci docházkového systému brání vytvoření podkladů pro mzdy a situaci není možné řešit například ruční editací docházkových listů.

 

Produkt

Období provozu

Ukončení podpory

ID-Ware

Od

Do

Délka

Od roku

2.0.4 Firebird

2007

2014

8 let

2017

2.5 MS SQL

2014

2021

8 let

2024

2.6 MS SQL

2022

2029

8 let

2032

 

Období provozu

Období provozu znamená:

nasazování uvedené generace produktu ID-Ware u našich klientů

školení a konzultace produktu

aktivní servisní podpora - řešení dotazů, požadavků a reklamací

úpravy na míru dle požadavků našich klientů

přidávání nových funkcí a vylepšení produktu

Ukončení podpory

Dva roky před ukončením veškeré podpory produktu ID-Ware určité generace provádíme servisní podporu s ohledem na aktuálně platnou záruční dobu a případně servisní smlouvu.

Klientům doporučujeme přejít na vyšší generaci systému ID-Ware, jenž vždy přináší nejnovější funkce a především další období 8-mi let aktivní servisní podpory a rozvoje produktu.